ABOUT ME


Ahoj. Tak kde začít. Blog jsem si založila, protože miluji psát. Poslední dobou jsem si to moc nepřiznávala, ovšem pravdou je, že odmala je to jedna z věcí, bez které asi neumím existovat. Nejsem v tom nijak dobrá, ale miluji to. Proto se zde můžete setkat mimo jiné i s mými názory či úvahami. Přemýšlím téměř o všem, takže se nebojte, že si nevyberete. 

Ráda sportuji. Sportuji odmalička. Od šesti let se závodně věnuji moderní gymnastice. Nevím, jestli Vám tenhle sport něco řekne. Ale určitě to není tak lehké, jak si myslíte. Řekla bych, že je to jedna z nejtěžších věcí, které jsem se kdy věnovala. Z úplné nuly, kdy mne zavrhla i trenérka, jsem se probojovala do závodnic, které rozhodčí znají. Na závodech už nemám nutkání zalézt nějak pod stůl a vylézt až na vyhlášení. Naplňuje mě to, baví mě to, miluju to. Proto, abyste pochopily gymnastiku, se asi musíte narodit nebo být její součástí. Znáte to. Něco děláte a ostatní to nemohou pochopit. Máte pro něco nadšení, ale ostatní to nesdílí a vy nechápete proč. Přesně takhle to mám s tímhle sportem celý život. Také hraji na flétnu. Mám i soubor. Asi hraju celkem dobře, ale... co si budeme říkat, pochybuji, že by ze mne mohlo být někdy něco víc, než "ta šikovná flétnistka z hudebky". 

Nebojte se dělat nové věci, protože věci, kterých se bojíte, za to nejvíc stojí. Toho, co uděláte, budete litovat méně, než toho, co neuděláte. Možná se Vám to někdy i vymstí (jako mně), ale vím, že je to tak správné. Žijte naplno. Mladí jste jen jednou a mládí si vyžaduje, abyste ho prožili se vší důstojností, Zkraťte se čas čtením mého blogu a bavte se. Mějte se fajn. 

Pusu, 
Veru 

Share:

1 komentářů

  1. Pekný deň prajem Veronika,
    radi by sme s Vami spolupracovali. Ak by bol záujem o podrobnejšie info prosím napíšte mi mail na patricia.mindasova@whitepress.sk :)

    Ďakujem

    S pozdravom
    Patrícia

    OdpovědětVymazat

Každý komentář mě moc potěší, děkuji ♥